Meble, które pasują? Ty projektujesz, Tylko produkuje i dostarcza gotowy produkt pod twoje drzwi
Dom to znacznie więcej niż cztery ściany. To atmosfera, wspomnienia, uczucia i emocje. Dom jest odzwierciedleniem naszych potrzeb, gustu, stylu życia czy zainteresowań. Każdy dom jest inny. Tak samo jak każdy z nas.
W tym artykule:
- Tylko – meble, które pasują do ciebie i twojej przestrzeni
- Zrównoważony znaczy długotrwały
- „Od meblościanki do Tylko”, czyli jak jednakowość zamienić w oryginalność
Czy to oznacza, że przyszłością branży meblarskiej jest personalizacja? Wszystko na to wskazuje. Hanna Kokczyńska, Jacek Majewski, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna wiedzieli to już 10 lat temu, a założona przez nich wówczas marka zrewolucjonizowała podejście do projektowania mebli. Tylko, bo o niej mowa, wykracza poza standardowe rozwiązania. Wykorzystując autorską, zaawansowaną technologię, umożliwia tworzenie wysokiej jakości mebli na wymiar, czyli takich, które po prostu pasują idealnie. To my decydujemy o ostatecznym wyglądzie, a przede wszystkim wielkości każdego produktu, dzięki czemu pasuje on idealnie do potrzeb i stylu każdego klienta.
Tylko – meble, które pasują do ciebie i twojej przestrzeni
Zastanawiasz się, jak zagospodarować wąską wnękę w przedpokoju? Z Tylko stworzysz regał, który idealnie wpasuje się w każde wgłębienie w ścianie. Kolekcjonujesz płyty winylowej? Zaprojektuj szafkę, która pomieści całą twoją kolekcję. Wyznajesz zasadę „mniej znaczy więcej”? Skonfiguruj meble w minimalistycznym stylu. A może szukasz sposobu na to, aby dodać swojej przestrzeni odrobiny charakteru? Mówisz, masz – w Tylko znajdziesz również meble w wyrazistych kolorach: żółte, niebieskie, czerwone, a nawet różowe. Założyciele marki wychodzą z założenia, że każda przestrzeń powinna być wypełniona meblami, które są dopasowane do ich właścicieli, funkcjonalne, ponadczasowe i oczywiście stylowe.
Kto, jak nie ty, wie najlepiej, czego potrzebuje twój dom? Tylko pozwala na wprowadzenie w życie każdego pomysłu. Marka jako pierwsza na świecie zaproponowała konsumentom w pełni spersonalizowane meble. Oferuje produkty na wymiar, które zaprojektujesz na stronie internetowej. Konfigurujesz je samodzielnie, dopasowując do siebie – zarówno pod względem praktycznym, jak i estetycznym. To ty decydujesz o wielkości mebla, konfiguracji półek i liczbie szuflad. Ty wybierasz materiały i kolory.
Za sprawą Tylko każdy z nas może spróbować swoich sił jako projektant mebli – cały proces jest łatwy i intuicyjny. Co więcej, projekt „przymierzysz” do swoich przestrzeni jeszcze przed zakupem. Specjalna aplikacja mobilna z funkcją rozszerzonej rzeczywistości pozwala na sprawdzenie, czy produkty pasują do twojego domu. Na koniec składasz zamówienie, a Tylko produkuje meble i dostarcza je pod twoje drzwi.
Zrównoważony znaczy długotrwały
Tylko wyprzedza trendy przy równoczesnej trosce o przyszłość planety. Wraz z rosnącą świadomością ekologiczną konsumentów, stale opracowuje programy bardziej zrównoważonego rozwoju. Marka swoją produkcję oparła na lokalnym rynku, czyli w Polsce, znacznie zmniejszając dzięki temu swój ślad węglowy
Produkty Tylko są trwałe nie tylko za sprawą ponadczasowego designu. Marka wykorzystuje najwyższej jakości materiały, takie jak np. drewno z europejskich lasów brzozowych, dzięki czemu wychodzące spod jej ręki meble to inwestycja na lata – przetrwają próbę czasu i kolejne pokolenia. Z kolei opakowania są projektowane indywidualnie do każdego zamówienia, a plastik stanowi w nich niezbędne minimum.
Czym jeszcze przekonuje nas do siebie Tylko? Możesz eksperymentować do woli, zmieniając konfiguracje lub inne elementy swojego projektu, ale mebel nie zostanie wyprodukowany, dopóki go nie zamówisz. Takie podejście ogranicza produkcję odpadów, do czego przyczynia się też rozsądne zarządzanie zasobami oraz zastosowanie nowoczesnych technologii (m.in. maszyn CNC, systemu montażu click-in).
Last but not least – równie łatwe, co projektowanie, jest samo składanie i rozkładanie mebli. Wszystko to zrobisz z łatwością bez użycia narzędzi. Marka zadbała o to, aby – np. w razie przeprowadzki – użytkownicy mogli bez problemu zabrać ze sobą swoje ukochane meble, zamiast decydować się na nowy zakup.
„Od meblościanki do Tylko”, czyli jak jednakowość zamienić w oryginalność
Rewolucja, jaką przeprowadziło Tylko, sprawiła, że marka szybko odniosła sukces w Europie Zachodniej, w której sprzedała już 200 tysięcy mebli (z czego aż 188 tysięcy jeszcze się nie powtórzyło!). Teraz nareszcie możemy poznać ją w kraju, w którym powstała. W związku z dynamicznym rozwojem, Tylko postanowiło mocniej otworzyć się na rynek polski, startując z kampanią reklamową pod hasłem „Od meblościanki do Tylko”.
Marka zabiera nas tym samym w sentymentalną podroż. Przygląda się temu, jak zmieniał się polski dom – temu, jak mieszkaliśmy kiedyś, a jak mieszkamy dziś. Zwraca uwagę, że w życiu Polaków długo dominowała jednakowość. Gdy reszta świata zachwycała się nowymi nurtami designu, Polska popijała herbatę ze szklanki z koszyczkiem, siedząc przy stole rozkładanym z meblościanki. Później, po komunistycznej unifikacji, nasz kraj zalała fala masowych produkcji. Topiliśmy się w morzu kolorów i plastiku, a meblościankę zastąpił biały regał o popularnej nazwie na literę B.
Od tego czasu wiele się zmieniło. Zmieniły się polskie domy i zmienili się też użytkownicy, którzy stali się nie tylko bardziej świadomi, ale także niezwykle wymagający i odważniejsi w swoich wyborach. Obecnie liczy się design, jakość i wygoda. Jednakowość zastąpiła oryginalność – indywidualne potrzeby, gusta i charaktery. Dom stał się językiem, którym opowiada o naszych zainteresowaniach i stylu życia.
Wszystko to dobrze znane jest marce Tylko, która to właśnie tobie daje narzędzia pozwalające na spełnienie indywidualnych oczekiwań. Personalizacja to sztuka, którą Tylko opanowało do perfekcji, a każdy, kto pragnie połączyć funkcjonalność z dobrym designem, znajdzie w ofercie rozwiązania dla siebie.
Materiał promocyjny marki Tylko