Loga słynnych marek w duchu Bauhausu
Jak wyglądałyby sto lat temu?
- ELLE Decoration
Australijska platforma skupiająca grafików freelancerów 99designs postanowiła uczcić setną rocznicę narodzin Bauhausu. Z tej okazji poprosiła artystów o swoiste reinterpretacje najpopularniejszych sygnetów i logotypów współczesnych marek oczywiście w duchu niemieckiej szkoły projektowania. Efekty prac grafików możemy oglądać w sieci. Wzięli oni sobie do serca minimalistyczną estetykę Bauhausu oraz hasło "mniej znaczy więcej". Jak prezentowałyby się loga Google, Netflix, WWF, LEGO czy Apple sto lat temu w bauhausowskiej stylistyce? Zerknijcie do naszej galerii.
Bauhaus to uczelnia artystyczna, która powstała w 1919 w Weimarze (od 1925 roku w Dessau). Jej założycielem był Walter Gropius. Program Bauhausu zakładał dążenie do stworzenia nowoczesnej, prostej i funkcjonalnej architektury związanej z innymi dziedzinami sztuki.
1 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, Adidas, 99designs
2 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, WWF, 99designs
3 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, Starbucks, 99designs
4 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, Netflix, 99designs
5 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, Google, 99designs
6 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, National Geographic, 99designs
7 z 7
Słynne loga w stylu Bauhausu, LEGO, 99designs