Biuro lepsze niż home office. Nowoczesne technologie i świetnie zaaranżowana przestrzeń na 13. piętrze wieżowca w Łodzi
O zaletach pracy zdalnej nie trzeba nikogo przekonywać. W Łodzi jednak home office ma konkurencję. Na 13. piętrze budynku HiPiotrkowska znajduje się biuro pełne inspiracji. Przyciąga jak magnes; wnętrzami, technologiami i funkcjonalnością.

Za inspirujące przestrzenie z pięknymi widokami na panoramę Łodzi odpowiada Anastazja Kropidłowska. Architekt zmieniła lokal o charakterze usługowym w wyjątkowe miejsce pracy. Jest tu mnóstwo światła, dzięki „ścianom okien”, wpuszczającym światło południowo-zachodnie oraz północne, a także sporo designerskich wykończeń. To przestrzeń, która redefiniuje pojęcie typowego biura.
Koniec z nudnym biurem
Na 13. piętrze prestiżowego biurowca HiPiotrkowska w Łodzi powstała przestrzeń, która wywraca do góry nogami tradycyjne myślenie o biurach. Nie ma tu aranżacyjnej nudy, braku charakteru i klimatu. W tym miejscu pracy rządzą naturalne materiały, miękkie tekstury, ergonomia i nowoczesny design, które zachęcają nie tylko do wykonywania swoich obowiązków, ale i pozwalają na socjalizację czy kreatywny odpoczynek. Na deser jest też kolejna uczta dla oka: panorama miasta widziana przez lornetkę.

Cel: domowa atmosfera
Dużo się o niej mówi. Wielu do niej dąży, ale nie każdemu udaje się ją uzyskać. By zachęcić pracowników do pracy w biurach i rezygnacji z popularnego home office, kluczowe jest stworzenie w miejscu pracy… domowej atmosfery! Ta także była celem architekt Anastazji Kropidłowskiej. Zespół projektowy zaproponował więc stworzenie wnętrz wypełnionych naturalnymi materiałami, miękkimi strukturami, tapicerowanymi meblami o różnej formie i wykończeniu oraz naturalną kolorystyką, przełamaną sporą dawką zieleni i mocniejszym holograficznymi elementami, nawiązującymi do branży gier komputerowych.
Pokazywanie elementu 1 z 7















Przestrzeń podzielono na dwie strefy: „chill” oraz „work”. Pierwsza ma pełnić funkcje socjalizacyjne. To przestrzeń do spotkań, rozmów, wspólnych posiłków w jadalni z podwyższonym barem na środku, a także gier. Tu organizowane są nawet warsztaty związane z hobby pracowników. Wypełniają ją kontrastowe kolory i faktury, a miękkie huśtawki, fotele i pufy zachęcają do relaksu.
W strefie „work” przestrzeń nakierowano na efektywność! Jasne kolory pokrywające ściany nie dekoncentrują, sprzyjają działaniu i twórczej pracy. To przestrzeń, w której znajdują się miejsca do pracy dla około 30 osób w różnych konfiguracjach, Hotdeski, wyciszone focus roomy, powierzchnie open space oraz sale konferencyjne.

W łódzki biurze są również miejsca wspólne, w których można napić się gorącej kawy. Coffee pointy oraz strefy do przechowywania prywatnych rzeczy pracowników ubarwiają akcenty fioletu i pomarańczowego, co jest spójne z identyfikacją wizualną marki.
Polski design
Nie zabrakło również polskich akcentów. Ponad 80% wyposażenia prestiżowego biura HiPiotrkowska w Łodzi pochodzi od polskich producentów – od mebli biurowych, aż po dekoracyjne lampy, które ubogacają każdą ze stref.
Tapety z grafikami dopasowanymi do identyfikacji wizualnej firmy także powstały we współpracy z polskimi markami. Stonowane, ale niebanalne wzory przełamane akcentami w firmowym fiolecie dodają wnętrzu nowoczesnego charakteru i sprawiają, że przestrzeń staje się spójna, przemyślana i pełna energii.
1 z 10

2 z 10

3 z 10

14_Dariusz-Jarząbek_indieBI_2048px
4 z 10

5 z 10

6 z 10

7 z 10

8 z 10

9 z 10

10 z 10
