Za nami KOMFORT DESIGN DAYS. Zobacz, co działo się na IX edycji Konferencji Najlepszych Produktów
Za nami KOMFORT DESIGN DAYS - IX edycja Konferencji Najlepszych Produktów dostępnych w sklepach KOMFORT oraz na komfort.pl. Czerwcowe dwudniowe wydarzenie było czasem wypełnionym rzetelnymi, profesjonalnymi prezentacjami podczas których specjaliści z branży wnętrz i eksperci znanych marek dzielili się wiedzą i doświadczeniem. >/em>

Konferencji towarzyszyła strefa ekspozycyjna, w której marki z oferty sklepów KOMFORT pokazały na swych stoiskach wyjątkowe produkty i rozwiązania (zajrzyjcie do naszej galerii) a zapis transmisji z wydarzenia jest dostępny na stronie wydarzenia: https://designdays.komfort.pl/
Podsumowaliśmy tu dla Was idee, wizje, nowości i trendy przedstawione przez kilkanaście spośród niemal 50 marek zaprezentowanych podczas KOMFORT DESIGN DAYS.
Blok prezentacji w pierwszym dniu rozpoczął Krzysztof Miruć, architekt i ambasador marki Senti Ceramica. Opowiedział w pigułce o pracy architekta. Wspominał jednak nie tylko o elementach wpływających na styl i charakter wnętrza czy też o rosnącej roli sztucznej inteligencji w branży projektowej. Najistotniejszym przesłaniem wystąpienia Mirucia było podkreślenie wagi zrozumienia potrzeb i oczekiwań człowieka, dla którego powstaje projekt. Bo to dzięki temu, jak podkreślił architekt, powstaje projekt wyjątkowy i skrojony na miarę.

Idee, które reprezentuje architekt, są spójne z wizją marki Senti Ceramica, a tej ambasadorem jest Krzysztof Miruć. Senti jest częścią Grupy KOMFORT. Marka oferuje nowoczesne wzornictwo za przystępną cenę. Płytki inspirowane naturą, dyskretne w wyrazie kolekcje płytek ceramicznych marka Senti udowadnia raz po raz, że piękne wnętrza są w zasięgu możliwości niezależnie od wielkości budżetu.

Reprezentanci marki Cersanit mówili i o emocjach, i o naturze. I o tym, że i emocje, i naturę warto obserwować. Mirosław Zapora, Projektant Wzornictwa Cersanit, o tym jak fascynującą nauczycielką potrafi być Matka Natura i jak obserwacja zjawisk przyrody może przełożyć się na świetny pomysł i projekt, który za cel stawia sobie rozsądne gospodarowanie finansami oraz zasobami naszej planety. Jak to możliwe? Wiry wodne stały się inspiracją by zmniejszyć znacząco liczbę litrów zużywanej wody w miskach toaletowych ze spłukiwaniem wirowym. Skuteczność spłukiwania jest znacznie większa a tym samym zużycie wody znacznie mniejsze. Zamiast tzw. 3/6. czyli (3 i 6 litrów) udało się uzyskać 2/4 (2 i 4 litry). Druga część panelu poświęcona była emocjom. Piotr Wychowaniec – Sales Activation & Training Manager w Cersanit opowiadał o wielkiej roli troski, zaangażowania i szczerej chęci pomocy wskazując je jako elementy niezwykle istotne w budowaniu pozytywnych doświadczeń i trwałych relacji z marką. Bo jak zauważył: „Klient nie zawsze pamięta, co kupił, ale zawsze zapamięta, jak się czuł”.

Marka Classen, która wyznacza standardy na rynku podłóg i rozumie oczekiwania użytkowników, wprowadza podłogi o najwyższych standardach wodoodporności oraz przygotowuje się do wprowadzenia innowacyjnych podłóg hybrydowych. Adam Kużelewski – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Europa Śr.-Wsch., Azja oraz Sprzedaży Industrialnej w Grupie Classen, a zarazem Członek Zarządu Classen Floor Systems – podzielił się szeroką wiedzą na temat rozwoju rynku podłóg laminowanych.
1 z 1

Marka Porta, przywiązując ogromną wagę do funkcjonalności, wprowadza ościeżnice Hydro Protect, w 100% odporną na wilgoć. Magdalena Jakóbiak, Menadżer Komunikacji i Relacji B2B w Porta opowiadała o nowoczesnych rozwiązaniach oferowanych przez Porta i o roli drzwi w kreowaniu nowoczesnej przestrzeni. Wskazując na rosnącą popularność drzwi „ukrytych” - wpisujących się w minimalistyczną stylistykę a jednocześnie nie zapominając o klasycznych, eleganckich skrzydłach drzwiowych, idealnych do wnętrz kamienic, Porta zaprezentowała różnorodne rozwiązania.
1 z 1

Firma New Trendy podkreśla szacunek do czasu swoich klientów i za punkt honoru stawia sobie sprawną realizację zamówień – już w 14 dní od złożenia zamówienia. Ponadto przejmuje od klienta wszystkie zadania dotyczące pomiaru i realizacji. New Trendy, która posiada własną hartownię szkła, ma w swej ofercie aż osiem rodzajów szkła w tym autorskie rozwiązania takie jak szkło Opticlear, odbarwione z jonów żelaza, gwarantujące stuprocentową przejrzystość, oraz szkło ze specjalną powłoką Active Shield 2.0, która wyklucza powstawanie zacieków, utrzymując szkło w doskonałym stanie przez 10 lat. Wielkim walorem jest też 11 wersji kolorystycznych ram, w tym dwa odcienie dostępne wyłącznie w ofercie firmy. Łukasz Leśniewski, Menadżer ds. Współpracy z Architektami w New Trendy, w swej prezentacji podkreślił te, i wiele innych atutów polskiej nowoczesnej firmy produkującej w Polsce.
Podczas konferencji Aleksandra Czernic – Product Manager; Przemysław Sołtysiak – Product Director i Rafał Domaradzki – Marketing & Product Management Group Director przedstawili wyjątkową wizję i misję Barlinka. Firma zgodnie z ideą „jedna marka – wiele możliwości” łączy nowoczesność z rzemiosłem i w swej niezwykle bogatej ofercie posiada rozwiązania dla każdego: dla tradycjonalistów, pragmatyków i poszukiwaczy nowoczesnych rozwiązań. Barlinek zaprezentował m.in. podłogi hybrydowe NextStep, które mogą odpowiedzieć na potrzeby wielu klientów. Łączą bowiem warstwę użytkową wykonaną z prawdziwego drewna z trwałym rdzeniem z mineralnego kompozytu. Takie połączenie sprawia, że podłoga zachowuje szlachetność drewna, a jednocześnie zyskuje na trwałości, stabilności i wodoodporności — sprawdzi się zatem także w łazience czy kuchni.

1 z 1

Firma Egger obsługuje klientów z branży meblarskiej, budowlanej i DIY na całym świecie, od lat dostarczając szeroki asortyment materiałów drewnopochodnych – takich jak płyty wiórowe, OSB, MDF czy podłogi Podczas KOMFORT DESIGN DAYS, Cornelia Wallner, Product and Decor Manager w Egger, podkreśliła, jak istotne dla marki jest rozróżnianie autentycznych trendów, wynikających z rzeczywistych potrzeb ludzi, od chwilowych tendencji marketingowych. To właśnie te rzeczywiste potrzeby użytkowników stanowią dla firmy Egger punkt wyjścia w projektowaniu i tworzeniu produktów. Cornelia Wallner prezentując kolekcje podłóg produkowanych przez Egger, zaprezentowała główne kierunki stylistyczne, które definiują estetykę firmy.
Panel marki Decora miał formułę rozmowy specjalistów. Tematem poruszanym podczas panelu była innowacyjność mineralnych płyt ściennych - uniwersalnego i funkcjonalnego materiału wykończeniowego. To produkty trwałe i jednocześnie bardzo łatwe w montażu, bo ten odbywa się bez konieczności skuwania starej powierzchni, a płyty można zamontować bezfugowo. Taka metamorfoza wnętrza trwa zaledwie… jedno popołudnies. Rozmowę ekspertów poprowadzili Rafał Cieśla –Marketing Manager i Karol Zagrajek – Ogólnopolski Kierownik Sprzedaży. Do dyskusji zaprosili Jarosława Witczaka – Menadżera Kategorii w Komfort; Ksawerego Karczewskiego – Kierownika Salonu Komfort oraz Artura Tomikowskiego – Dyrektora Marketingu Decora. Do końca roku płyty mineralne znajdą się w ofercie 50 sklepów Komfortu, umożliwiając poznanie tego nowoczesnego produktu.

Podczas targów KOMFORT DESIGN DAYS marka OMNIRES zaprezentowała swoje wyjątkowe podejście do projektowania – oparte na odpowiedzialności, zrównoważeniu i głębokim zrozumieniu użytkownika. W wystąpieniu zatytułowanym „Od funkcji do emocji. Projektowanie w duchu świadomego designu” Kamila Dare, Manager ds. Obsługi Architektów, podkreśliła, że design nie zaczyna się od formy – lecz od pytania: „Jaki wpływ będzie mieć to, co tworzymy?”. Świadomy design to nie koszt, a inwestycja. W jakość, w zaufanie, w przyszłość. OMNIRES – polska marka z ponad 30-letnim doświadczeniem i międzynarodowym zasięgiem – dostarcza przemyślanych, trwałych i ponadczasowo eleganckich rozwiązań. I dowodzi, że świadome projektowanie to dziś jedno z najważniejszych narzędzi w biznesie. Każdy produkt OMNIRES – od armatury, przez wanny i umywalki, po systemy prysznicowe – powstaje w oparciu o analizę cyklu życia, z wykorzystaniem innowacyjnych technologii i materiałów, które ograniczają zużycie wody i energii.

Quick-Step od 35 lat należy do liderów w branży podłóg laminowanych a swoje produkty tworzy od pomysłu, poprzez produkcję, po kontrolę jakości - dba o to belgijska fabryka. Wszystkie panele są objęte dożywotnią gwarancją. Firma wprowadziła panele laminowane na klik, panele wodoszczelne czy wodoodporne parkiety. Patrycja Krogul – Marketing Manager Unilin, Quick-Step – podczas targów Komfort Design Days podzieliła się ambitną wizją firmy. W trakcie dwudniowego wydarzenia odbyła się też przedpremierowa prezentacja nowych kolekcji podłóg laminowanych Impressive Design. Oferują stuprocentowa wodoodporność, trwałość, a także prostotę montażu. Podłogi trafią do sklepów już we wrześniu.
Marka Vitality, została stworzona specjalnie dla klientów sieci Komfort. Vitality ma swej ofercie podłogi laminowane i winylowe; wodoodporne i wodoszczelne oraz komplementarne rozwiązania - wszystkie produkty w przystępnych cenach. Vitality wyróżnia innowacyjna technologia prasowanej fugi oraz systemy montażu, które w łatwy sposób zapewniają estetyczny efekt. To marka, która od 10 lat dostarcza swe innowacyjne produkty do salonów KOMFORT.
1 z 1

Drugiego dnia KOMFORT DESIGN DAYS panele dyskusyjne poprowadził Maciej Kurzajewski.
Specjaliści i eksperci reprezentujący marki obecne w sklepach KOMFORT dyskutowali o wielkiej i stale rosnącej roli kompleksowej obsługi – o sprawnej organizacji logistyki i gwarancji, która daje klientowi pewność. Istotną kwestią dotyczącą wszystkich produktów z oferty KOMFORT była rozmowa na temat projektu i montażu z gwarancją satysfakcji. Eksperci wskazywali na ogromną długofalową wartość usługi, która satysfakcjonuje klienta na każdym etapie realizacji.
Rozmówcy podkreślali rolę wsparcia - od pomysłu, poprzez projekt - po sam montaż. Wybrzmiały atuty wyjątkowej usługi oferowanej przez KOMFORT, którą jest Ekspresowy Remont. Czas jest rzeczywiście imponująco krótki, bowiem remont kuchni jest możliwy już w 7 dni, a gotowa łazienka czy drzwi z montażem w 14 dni. Komfort stwarza takie możliwości dla swoich klientów zatrudniając ponad 400 sprawdzonych ekip fachowców. Usługę można zamówić stacjonarnie i online poprzez platformę. Spotkania i rozmowy podczas konferencji pokazały jak ważne są: doświadczenie, wspieranie klientów, znajomość rynku i rozwój. To wartości, które są fundamentem marki KOMFORT.
Konferencja KOMFORT DESIGN DAYS w rzetelnej, esencjonalnej formie dostarczyła wielu wartościowych informacji na temat rynku wnętrzarskiego w Polsce. Zapraszamy do obejrzenia transmisji z wydarzenia tu>>>> https://designdays.komfort.pl/





1 z 1
