Ta kampania Samsunga to prawdziwy wyciskacz łez
Głuchoniewidoma dziewczynka komunikuje się z rodziną dzięki wyjątkowej aplikacji.
- ELLE Decoration
Ta kampania od Samsung India wzrusza do łez. Na filmiku "Caring For The Impossible" zrealizowanym we współpracy z agencją Cheil oglądamy pełne wyzwań życie głuchoniewidomej dziewczynki i jej rodziny. Codzienność jest trudna, a bariery w komunikacji spore. Diya idzie w końcu do szkoły specjalnej by poznać język migowy oraz kod Morse'a. Wtedy życie całej rodziny się zmienia. Dzięki specjalnej aplikacji na telefon dziewczyna może po raz pierwszy lepiej skomunikować się z mamą.
Good Vibes to dwukierunkowa aplikacja komunikacyjna od Samsunga. Wykorzystuje ona kod Morse'a, który przekształca wibracje w tekst lub głos, a tekst lub głos w wibracje. Głuchoniewidomy stuka w ekran smartfona (krótkie stuknięcie to kropka, długie - myślnik) i w ten sposób tworzy wiadomość. Osoby pełnosprawne mogą nagrać lub napisać swoja odpowiedź, a aplikacja przetworzy ją w serię wibracji zrozumiałych dla głuchoniewidomego. Aplikację Good Vibes można pobrać ze sklepu Galaxy Store. Działa na wszystkich smartfonach Samsung. Dobra robota!
1 z 3
Wzruszająca kampania Samsung India
2 z 3
Wzruszająca kampania Samsung India
3 z 3
Wzruszająca kampania Samsung India