Reklama

Ta wyjątkowa współpraca łączy dwie kreatywne siły, które łączy wspólna wizja: przekonanie, że design ma moc poruszania, inspirowania i stawiania wyzwań. Harry Nuriev, znany ze swojego eksperymentalnego podejścia na styku sztuki, mody i wnętrz, na nowo definiuje pojęcie pięknego życia – i zaprasza odbiorców do wszechświata, w którym osobista ekspresja i komentarz kulturowy spotykają się w designie.

Reklama

Od rzeźbiarskich siedzisk, po graficzne szkło

Współpraca z wizjonerem, który tworzył z takimi markami jak Balenciaga, Alexander Wang i Nike, pozwala Westwing wkroczyć w nowe obszary rozmów — o współczesnym designie, interdyscyplinarnej kreatywności i ewoluującej przyszłości estetyki stylu życia.

Kolekcja Westwing | Crosby Studios to starannie dobrany wybór artykułów z kategorii mebli, tekstyliów, dekoracji i zastawy stołowej. Od rzeźbiarskich siedzisk i eleganckich luster, po graficzne szkło i przyjemne w dotyku tekstylia domowe — każdy element odzwierciedla intuicyjne wyczucie formy i eksperymentalny charakter Harry’ego Nurieva.

„Współpracując z Westwing, naszym celem było stworzenie czegoś wygodnego i uniwersalnie znajomego — prostego w formie, a jednocześnie rzeźbiarskiego i artystycznego w wyrazie. Wzór szachownicy, motyw przewodni kolekcji, został zainspirowany ideą punktu zerowego — pustego cyfrowego płótna, zanim cokolwiek zaistnieje. Kolekcja jest moim sposobem na zaoferowanie czegoś szczerego i nieskomplikowanego, otwartego na osobistą interpretację. Moim celem było przetłumaczenie naszego wszechświata Crosby Studios na coś, co każdy może wprowadzić do swojej przestrzeni — kawałek naszego świata, ponownie wyobrażony przez własną perspektywę” – mówi Harry Nuriev, artysta, dyrektor kreatywny i założyciel Crosby Studios.

Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon
Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon
Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon
Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon

DNA Crosby Studio

Projekty łączą charakterystyczne kody Crosby Studio – takie jak inspirowany cyfrowym światem wzór w szachownicę oraz minimalistyczne, a zarazem rzeźbiarskie formy – z wyselekcjonowaną estetyką Westwing i pasją do inspirującego, opartego na designie życia. Rezultatem jest kolekcja zakorzeniona w dialogu i zabawnej transformacji.

Premiera kolekcja jest wsparta kompleksową kampanią marketingową 360°, obejmującą limitowany showroom w sercu Paryża (od 23 czerwca do 4 lipca) oraz edytorial zza kulis, prezentujący świat twórczości Harry-ego Nurieva. Reportaż osadzony w jego paryskim mieszkaniu i studiu projektowym "Crosby Studios", oferuje intymny portret projektanta, twórczej podróży stojącej za kolekcją, oraz tego, co dziś oznacza "Beautifil Living"

Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon

Ta współpraca stanowi strategiczny kamień milowy dla Westwing: pokazuje, jak opowiadanie historii oparte na designie może wzmocnić wartość marki, budować jej znaczenie kulturowe i łączyć się z kreatywnymi społecznościami. Docierając poza tradycyjnych odbiorców z branży Home & Living, Westwing pozycjonuje się na styku sztuki, mody i projektowania wnętrz – i wzmacnia swoje ambicje, by przewodzić kreatywnością i myślą projektową. Dzięki swojemu przełomowemu językowi designu i wyselekcjonowanej wizji, kolekcja Westwing | Crosby Studios celebruje indywidualność, kreatywność i świeże spojrzenie na nowe wyobrażenie wnętrz.

Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon

„Współpraca z Harrym Nurievem to wyjątkowe przedsięwzięcie dla całego zespołu Westwing. Od dawna jestem wielką fanką jego pracy – jego styl jest odważny, artystyczny i naprawdę jedyny w swoim rodzaju. Tworzył z tak wieloma niesamowitymi markami, a wprowadzenie jego nieszablonowej wizji do naszego świata jest czymś, z czego jestem naprawdę dumna. Wnosi on nieustraszoną kreatywność, która na nowo wyraża, czym może być projektowanie wnętrz – a widok takich elementów jak nasza najlepiej sprzedająca się sofa Lennon i inne charakterystyczne elementy zinterpretowane przez jego unikalną perspektywę jest po prostu niesamowity” – mówi Delia Lachance, Chief Creative Officer i założycielka Westwing.

Ten projekt odzwierciedla również szerszy cel Westwing, jakim jest tworzenie doświadczeń wzbudzających emocje i redefiniowanie tego, co dziś i jutro oznacza "Beautifil Living".

Westwing I Crosby Studios, fot: Benoit Florencon

Premiera kolekcji

Kolekcja zadebiutowała ekskluzywnym przyjęciem w Paryżu 23 czerwca, którego gospodarzami byli Delia Lachance, założycielka i dyrektor kreatywna Westwing, oraz Harry Nuriev, założyciel i dyrektor kreatywny Crosby Studios. Wydarzenie zgromadziło ponad 400 gości, w tym supermodelkę Anję Rubik, piosenkarza Lucky Love oraz twórców treści, takich jak Marcus Butler, Xenia Adonts i Marc Forné, a także czołowe międzynarodowe media z branży designu, mody, lifestyle’u i sztuki, jak również wiodące marki kreatywne.

Reklama

Kolekcja Westwing | Crosby Studios jest dostępna online i w sklepach od 23 czerwca 2025 roku.

Reklama
Reklama
Reklama