Reklama

W ramach akcji #RAVAKinspiruje marka zaprosiła architektów wnętrz na finał pierwszej edycji. Została ona zainicjowana podczas tegorocznego święta dizajnu: Milan Design Week. Jej celem jest wszechstronne wspieranie profesjonalistów w dziedzinie kreowania przestrzeni oraz podkreślanie ich kluczowego znaczenia w tym procesie. Ravak zaprosił do wspólnego projektu trzy polskie architektki wnętrz, które z własnej perspektywy odkrywały, co w świecie designu jest dziś najbardziej świeże, intrygujące i inspirujące.

Reklama

Akcja #RAVAKinspiruje

Do udziału w pierwszej edycji akcji #RAVAKinspiruje firma Ravak zaprosiła trzy architektki wnętrz: Annę Błaszczyk (Artewizjon Pracownia Wnętrz), Karolinę Janczy (Janczy Studio) oraz Gabrielę Radwanowską (Autorska Pracownia Architektury i Wnętrz). Podjęły się one wyzwania, które polegało na odkrywaniu i rejestrowaniu tego, co z ich eksperckiej perspektywy było najbardziej zaskakujące, pasjonujące oraz inspirujące podczas Milan Design Week 2025.

Efekty swoich poszukiwań - w formie specjalnie zrealizowanych materiałów filmowych zawartych w Menu Inspiracji - zaprezentowały one gościom wyjątkowej kolacji - znakomitym architektkomi i architektom wnętrz. Kolacja, zorganizowana przez firmę Ravak Polska w warszawskiej restauracji La Luce na początku lipca b.r. była finałem pierwszej edycji akcji #RAVAKinspiruje.

#RAVAKinspiruje to projekt, który doskonale wpisuje się w filozofię naszej marki. Kreowanie wnętrz to fascynujący proces harmonijnego połączenia funkcjonalności, piękna oraz designu. Jest on oparty na rozległej wiedzy i kreatywności, które podziwiamy u architektek i architektów wnętrz. Zależy nam, aby być nie tylko uczestnikiem tego procesu, ale także stwarzać możliwości jego wielopoziomowego rozwoju. Temu właśnie służy realizowany przez nas projekt.
podkreśla Szymon Mika , Dyrektor Handlowy Ravak Polska.

Next Place Hotel

Goście kolacji mieli także okazję zapoznać się z ideą wyjątkowego konceptu o nazwie Next Place Hotel, który miał swoją premierę podczas Milan Design Week 2025. Jego głównym celem było zdefiniowanie na nowo pojęcia hospitality poprzez zbudowanie aranżacji przedstawiającej wyobrażenie idealnej przestrzeni hotelowej. Jego twórcy, wizjonerzy designu: Giulio Cappellini, Roberto Cuneo i Luca Fois w sposób szczególny wyróżnili markę Ravak, zapraszając ją do współtworzenia strefy spa & wellness.

Reklama

„Nasz udział w tym projekcie potwierdza, że marka Ravak może być doskonałym partnerem w projektowaniu i kompleksowej realizacji nowoczesnych łazienek czy też stref wellness, które są odpowiedzią na oczekiwania związane z nowoczesnym stylem życia” – dodaje Szymon Mika.

Reklama
Reklama
Reklama