Reklama

Są odniesienia do natury, najlepsze technologie i jakość, która zapewnia satysfakcję na lata. Płytki z najnowszej kolekcji Paradyż x PGC Polska Grupa Ceramiczna powstały w wyniku inspiracji kamieniem Grand Antique Grey o wyrazistym i szlachetnym rysunku. Materiał wydobywany jest w Pirenejach; odznacza się niezwykłą strukturą i grą kontrastów, które przeniesione do wnętrz zapewniają zjawiskowe efekty.

Reklama

Dwa marki, jeden cel

11 wyjątkowych kolekcji płytek gresowych marki Paradyż, które powstały w wyniku współpracy z Polską Grupą Ceramiczną PGC stanowią odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta; konsumenta, który poszykuje świeżych, indywidualnych rozwiązań, zachciewających nie tylko jakością, ale i estetyką. Propozycje oddające piękno kamienia doskonale wpisują się w te kryteria, będąc jednocześnie odpowiedzią na wzornicze trendy.

Ta współpraca to wymiana tego, co najcenniejsze: Ceramika Paradyż wnosi swoje doświadczenie w projektowaniu i technologii produkcji, my dzielimy się znajomością rynku, preferencji Klientów i codziennych trendów sprzedażowych.
mówi Paulina Zduńczyk-Janek, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu PGC Polskiej Grupy Ceramicznej

Nowości zaprezentowane przez Paradyż i PGC znakomicie pisując się w rozmaite koncepcje wnętrzarskie, od tych odważnych i nowoczesne, po te repezentujące bardzie organiczne i spokojne nurty, jak japandi czy modern classic. Mogą stanowić bazę aranżacji lub przyciągający uwagę motyw ozdobny. Poza potencjałem estetycznym, linie zaproponowane przez dwie polskie marki to jakość w najlepszym wydaniu, co przekłada się na maksymalną praktyczność oraz trwałość.

PARADYŻ x PGC
PARADYŻ x PGC

Kolekcje gresów opracowane z marką Paradyż są już w salonach sprzedaży partnerów PGC Polskiej Grupy Ceramicznej w specjalnie dedykowanych ekspozytorach.

Kamień we wnętrzach

Ekskluzywna kolekcja obejmuje 11 serii płytek gresowych marki Paradyż, które bazują na wyrafinowanym rysunku kamienia. Warianty dostępne są w wielu wzorach i odcieniach, co daje wiele możliwości stylizacji. W ofercie znajdują się zarówno propozycje subtelne i stonowane, jak i te odważne oraz wyraziste. To m.in. Cristal Champagne o perłowym połysku z efektem trójwymiarowości, Proud Champagne z linią drobnych żyłek, które perfekcyjnie podkreśli aranże modern classic, Urban Champagne oraz Soft Harmony bazujące na strukturze kamienia mozaikowego, a także Storm Slate inspirowane nieokiełznanym charakterem naturalnych procesów.

Reklama

W ofercie są także Wave Desert i Mild Desert, które reinterpretują trawertyn w cięciach vein-cut i cross-cut, co dodaje aranżacjom naturalnej lekkości, czy bardziej subtelne wzory Misty Rock lub Soft Cream. Zwolennicy ciemnych i nasyconych płyt mogą sięgnąć po Coffee Field, która wpisuje się w trendy kolorystyczne Pantone 2025.

Nowe kolekcje marki Paradyż powstawały z myślą o inspirowaniu rynku przez PGC Polską Grupę Ceramiczną i jestem przekonany, że ten cel został osiągnięty. Wspólnie opracowane produkty pokazują, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz spojrzenie dystrybutora mogą zmieniać podejście do aranżacji wnętrz.
podkreśla Jarosław Schmeidel, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Ceramiki Paradyż
Reklama
Reklama
Reklama