Nóż przeznaczenia od IKEA
Szwedzka marka w zabawny sposób nawiązuje do zbliżającej się premiery „Wiedźmina” na Netflix.

IKEA jak zwykle trzyma rękę na pulsie. Wciąż pamiętamy jak zabawnie komentowała ślub księcia Harry'ego i Meghan Markle, pojawienie się nowego Maca Pro i rewelacje na temat futrzanych kostiumów z Gry o tron. Teraz przyszedł czas na serial Wiedźmin, który już wkrótce pojawi się na platformie Netflix. IKEA wykorzystuje gorący okres wyczekiwania na ekranizację kultowych książek Andrzeja Sapkowskiego. Przygotowała właśnie grafikę z czarnym blokiem i dwoma nożami JAMFORA (w cenie 59,99 zł) z napisem "NÓŻ PRZEZNACZENIA". Wszystko to umieściła na swoim facebooku dodając komentarz "Żaden nie jest ze srebra, ale są przynajmniej dwa*". To nawiązanie do zbioru opowiadań o wiedźminie Geralcie pod tytułem "Miecz przeznaczenia" oraz do faktu, że wiedźmini używają w swym fachu dwóch mieczy: srebrnego (głównie na potwory) i stalowego.
Real time marketing na piątkę! Kto czeka na serial tak jak my? Na osłodę oczekiwania (20 grudnia już blisko!) wrzucamy najnowszy zwiastun.
Chcesz zobaczyć tę treść?
Aby wyświetlić tę treść, potrzebujemy Twojej zgody, aby YouTube i jego niezbędne cele mogły załadować treści na tej stronie.

