Reklama

Musimy przyznać, że druga część kampanii Zara Home wiosna-lato 2016 pozytywnie nas zaskoczyła. Dwie pierwsze linie The Verailles i The Cabinet of Curiosites, przeniosły nas w klimat francuskich, wiekowych zamków i pałaców pełnych stylizowanych mebli i bibelotów.
Najnowsza odsłona kolekcji Zara Home wiosna-lato 2016 - Miami ma całkowicie inny klimat. Inspiracją dla jej projektantów był styl, klimat i atmosfera tego niesamowitego miasta. Znajdziemy tu odwołania min. do słynnej dzielnicy Art Deco, pełnej budynków z lat 20. i 30. XX w. Miejski charakter kolekcji zostawia jednak sporo miejsca dla egzotycznych akcentów.
Rytm życia tych miejsc ich kolory, atmosfera i atmosfera zostały odtworzone w kampanii, której autorem po raz kolejny był słynny francuski fotograf François Halard.
Kolekcja pełna jest zarówno neonowych jak i jasnych- piaskowych i białych odcieni, które doskonale się nawzajem uzupełniają. znajdziemy w niej również motywy zwierzęce, które sa bardzo charakterystyczne dla estetyki hiszpańskiej marki.
GALERIA >>>

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama