Reklama

Stylowa, 23-elementowa kolekcja przywołuje charakterystyczny świat designu i skąpanego w słońcu, czarującego ducha hotelu, oferując szereg przedmiotów, które wprowadzają wakacyjny nastrój do domu. Kolekcja Palm Heights x H&M HOME pojawi się 12 czerwca 2025 r. w wybranych sklepach i online na hm.com/home.

Reklama

Więcej o kolekcji opowiadają w wywiadzie z Anną Chwalińską, redaktor naczelną Elle Decoration Polska, Gabriella Khalil, dyrektor kreatywny Palm Heights, oraz Evelina Kravaev-Söderberg, Head of Design & Creative w H&M HOME.

materiały prasoweThe Palm Heights x H&M HOME collection will launch on 12th June 2025 in selected stores and online at hm.com/home.
materiały prasowe

Anna Chwalińska: Dla Gabrielli Khalil Estetyka Palm Heights jest głęboko zakorzeniona w nostalgicznym luksusie i tropikalnym modernizmie. Jakie aspekty tej wizji były dla Ciebie najważniejsze, aby wprowadzić ją do współpracy z H&M HOME?

Gabriella Khalil: Chociaż Palm Heights jest luksusowe, panuje tam poczucie ciepła i swobodnej zabawy, które znajduje oddźwięk u wielu osób. Myślę, że ludzie tam jeżdżą i po prostu chcą się zrelaksować i być sobą. Chciałam podzielić się odrobiną tego uczucia, wraz z doświadczeniem spędzania wakacji w domu.

Anna Chwalińska: Twoja praca często łączy świat gościnności i designu. Jak przełożyć wciągające doświadczenie hotelu takiego jak Palm Heights na coś tak dostępnego i codziennego jak artykuły gospodarstwa domowego?

Gabriella Khalil: Zawsze chciałam, aby Palm Heights przypominało bardziej przestrzeń mieszkalną niż hotel. Chodziło o to, aby udekorować je i sprawić, aby wyglądało, jakby elementy gromadziły się przez lata, dodając detale, które nadają mu charakteru. Łatwo było przełożyć tę ideę na artykuły gospodarstwa domowego, ponieważ to właśnie tego rodzaju detale lub elementy dodają całościowego doświadczenia.

materiały prasowe
materiały prasowe

Anna Chwalińska: Ta kolekcja przywołuje marzycielski, wakacyjny stan umysłu. Jakie były Twoje osobiste odniesienia lub moodboardy za kulisami? Czy były jakieś nieoczekiwane wpływy?

Gabriella Khalil: Inspiracją był sam hotel, szczególnie wystrój, kolory i atmosfera, która jest relaksująca, ale może też być zabawna — dlatego dodaliśmy do kolekcji różne gry.

Anna Chwalińska: Co sprawiło, że Palm Heights stało się naturalnym partnerem dla H&M HOME i skąd wziął się pomysł na współpracę?

Evelina Kravaev-Söderberg: Branża hotelarska znacznie się rozwinęła, odzwierciedlając zmiany społeczne w sposobie, w jaki lubimy spędzać wakacje. Generalnie uważam, że jako firma intrygujące jest obserwowanie, jak wnętrza i otoczenie łączą się ze sobą. Pod tym względem Palm Heights było dla nas idealnym wyborem: jest tak wyjątkowo oderwane od rzeczywistości. Stworzona tam atmosfera jest fascynująca dzięki energicznym i nowoczesnym wnętrzom oraz odrobinie uroku lat siedemdziesiątych, który naprawdę oddaje to poczucie miejsca.

H&M HOME is delighted to announce our collaboration with Palm Heights, the beachfront Caribbean boutique hotel on Grand Cayman Island, founded and designed by the visionary New York-based Creative Director Gabriella Khalil. The stylish 23-piece collection evokes the signature design universe and sun-drenched, glamorous spirit of the hotel, with a transporting array of objects that bring the holiday feeling into the home. The Palm Heights x H&M HOME collection will launch on 12th June 2025 in selected stores and online at hm.com/home.
materiały prasowe

Anna Chwalińska: H&M HOME miało kilka udanych współprac projektowych. Czym ta różniła się pod względem procesu twórczego lub wyzwań?

Evelina Kravaev-Söderberg: Każda współpraca projektowa jest naprawdę wyjątkowa: chodzi o przenoszenie naszych klientów w określone miejsce i uchwycenie istoty tych miejsc. Myślę, że w tym projekcie udało nam się to bardzo dobrze zrobić, ponieważ dało to poczucie wakacyjnego celu podróży, a także atmosferę hotelu, który szczyci się tym, że potrafi jednoczyć ludzi, czy to na grach, czy przy drinku w barze.

Anna Chwalińska: Kolekcja emanuje silną energią karaibskiego kurortu z lat 70. Jak Twój zespół podszedł do uchwycenia tego retro, a jednocześnie współczesnego klimatu w materiałach, wzorach i kolorach?

Evelina Kravaev-Söderberg: Nie jest przesadzona, mamy jasne kolory zachodu słońca i paski, ale jest to zrównoważone tymi uspokajającymi neutralnymi kolorami i naturalnymi materiałami, takimi jak kamień, które sprawiają, że jest bardziej ponadczasowa.

Anna Chwalińska: Jaki jest Twój ulubiony element kolekcji — i jak osobiście stylizowałbyś go w domu (lub w wymarzonym wakacyjnym otoczeniu)?

Reklama

Evelina Kravaev-Söderberg: Dla mnie to gry, bo czym są wakacje? Chodzi o ruch, zbieranie się i granie w coś — stąd tenis plażowy i trytrak.

Reklama
Reklama
Reklama