Reklama

Swarovski to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. W 1895 roku założył ją Daniel Swarovski. Od tego czasu to symbol luksusu i precyzyjnego rzemiosła, zamknięty w filigranowych kryształach, które zdobią zarówno biżuterię, jak i modę na całym świecie. Jej projekty, zarówno te klasyczne, jak i współczesne, noszą znamiona prawdziwej awangardy, łącząc tradycyjne rzemiosło z nowoczesnymi technologiami.

Reklama

Mural jako manifest

Kampania promująca nową kolekcję jesień/zima jest kontynuacją zeszłorocznej edycji Venus, w której na ścianie kamienicy przy ul. Jaworzyńskiej pojawiła się zachwycająca postać emanująca blaskiem kryształów i urzeczywistniająca indywidualizm. W tym roku siłę, niezależność oraz kreatywność drzemiące w każdym uosabia modelka Irina Shayk. Jako muza odziana w kryształy magnetyzuje odwagą oraz elegancją.

W tegorocznej kampanii Swarovski czerpie inspirację z głębin oceanu, ukazując perły i kryształy w nowej, odważnej odsłonie. Mural nie tylko przyciąga wzrok przechodniów, ale także doskonale oddaje filozofię marki: łączenie sztuki z innowacją. Za tę kreację odpowiedzialna jest globalna dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert. Realizację projektu powierzono Good Looking Studio. Zdjęcia do kampanii Venus wykonał fotograf mody Stevena Meisela, a nad urzeczywistnieniem wizji czuwał sztab stylistów oraz fryzjerów takich jak Guido Palau i Dame Pat McGrath.

Reklama

Inspiracje naturą

W 2024 roku Swarovski proponuje podróż w morskie głębiny, gdzie chłodne kolory wody otulają faliste struktury oraz ciekawe wzory i płynne konstrukcje. Łączą się z elegancją glamour, którą urzeczywistniają przezroczyste kryształy i pokryte lodem elementy, by tętnić magnetyzującymi barwami niebieskości w kolekcji Riviere Milenia, gdzie dotychczasowe sylwetki biżuterii zyskały świeżości za sprawą lodowatego błękitu, akwamarynu oraz szafiru. Morski bezkres dał też początek odsłonie Matrix, która poprzez zaskakującą kompilację kryształowych cięć zaskakuje formą.

Globalna dyrektor kreatywna, Giovanna Engelbert, wprowadza odświeżone rodziny kolekcji, takie jak, Matrix, Lucent, Hyperbola, a także nowości, np. Sublima – inspirowaną przypływami i odpływami. Kolekcja wzoruje się naturą, oceanem oraz artystycznymi ruchami, przynosząc elegancki blask i wyraziste, ponadczasowe sylwetki, które będą doskonałą ozdobą nie tylko na co dzień, lecz także podczas wyjątkowych spotkań.

Reklama
Reklama
Reklama