Reklama

Przełom 2024 i 2025 roku był dla Minotti kluczowy. Przedsiębiorstwo prowadzone pod wodzą kolejnego już pokolenia rodu otwiera kolejne flagowe butiki, m.in. w Dubaju oraz Hamburgu, i równocześnie wypływa na cyfrowe wody, wzmacniając swoją pozycję na globalnym rynku.

Reklama

Kluczowe lokalizacje

Otwarcie nowych flagowych sklepów w Düsseldorfie, Chongqing, Kobe, Stuttgarcie, Walencji, Genewie, Dubaju i Hamburgu stanowi kamień milowy w procesie podjętym w połowie lat 90. XX wieku w celu wzmocnienia tożsamości marki. Ponad 60 flakowych butików umacnia pozycję przedsiębiorstwa i ukazuje siłę, jaka drzemie w luksusowym DNA marki.

Rok 2024 był dla nas rokiem kluczowym. Zainwestowaliśmy znaczne zasoby i energię w rozwój aspektu jakościowego naszej najnowszej kolekcji: kompleksowego i wieloaspektowego projektu, który czerpie z różnorodnej mieszanki wrażliwości, wpływów kulturowych i elementów estetycznych, umożliwiając nam nawiązanie kontaktu z bardzo wymagającym, wyrafinowanym konsumentem.
Renato i Roberto Minotti

Miejsca, które inspirują

Miejsca tworzone przez Minotti to swoiste mekki dobrego stylu. To przestrzenie zgodne ze skrupulatnie przygotowaną koncepcją, która wykracza daleko poza ramy konwencjonalnego sklepu. Jest w nich wyrafinowanie i luksus, składające się na DNA marki. Ta narracja całkowicie zmienia doświadczenia zakupowe i angażuje emocjonalnie konsumenta do inspirujących przeżyć.

showroom Minotti w Kobe, materiały prasowe
showroom Minotti w Kobe, materiały prasowe

Tworzenie koncepcji każdego showroomu Minotti bazuje na odpowiednim umiejscowieniu konkretnego produktu, tak by harmonizował z otoczeniem. Taka filozofia w pełni oddaje wartości i styl życia Minotti. W sklepach, zarówno tych nowopowstałych, jak i już istniejących, elementy wyposażenia są nie tylko eksponowane, ale także przemyślanie interpretowane: ich historia jest opowiadana w nieoczywisty sposób, ożywiana w otoczeniu, które podkreśla ich wyjątkowość. Każda przestrzeń sprzyja głębokiemu połączeniu z lokalną kulturą i jej odrębnością.

showroom Minotti w Dubaju, materiały prasowe
showroom Minotti w Dubaju, materiały prasowe

Kodeks Minotti

Przez lata działania Minotii wykształciło własny kodeks, którego nadrzędną zasadą jest „innowacyjność w duchu ciągłości”. To oznacza harmonijny dialog pomiędzy bryłami i materiałami, ciągłe badanie możliwości kompozycyjnych i staranny dobór elementów konstrukcyjnych. To DNA marki, które urzeczywistnia się w cierpliwym rzemiośle połączonym z wyrafinowanymi procesami przemysłowymi.

Reklama

Założone przez Alberto Minottiego w Meda we Włoszech w 1948 roku przedsiębiorstwo scala ducha przedsiębiorczości i głęboką intuicję estetyczną rodziny. Do obecnych dyrektorów generalnych Renato i Roberto Minotti – zawsze u boku ojca i pierwszych, którzy przejęli stery firmy po jego nagłej śmierci w 1991 r. – stopniowo dołączyło trzecie pokolenie o odmiennym pochodzeniu i rolach: Alessio (w 1998 r. kierownik ds. badań i rozwoju), Alessandro (w 2003 r. dyrektor generalny), Susanna (w 2013 r. dyrektor działu dekoracji wnętrz) i Leonardo (w 2013 r. dyrektor generalny) 2020, część Działu Inżynierii Produktu). Razem stoją na czele podstawowych procesów i wartości firmy, gwarantując ciągły rozwój jej dziedzictwa i tożsamości.

Reklama
Reklama
Reklama