Reklama

#jesiennezmiany to nowa, zaskakująca kampania IKEA. Zamiast mało subtelnych ujęć na meble i dodatki szwedzkiej firmy poznamy niezwykłą rodzinę, która niedługo powiększy się o kolejnego członka. Bohaterką pierwszego rozdziału projektu #jesiennezmiany jest Anastazja, matka małej Helenki i partnerka Kuby. Dowiadujemy się jak poznała ojca swoich dzieci oraz jak wygląda ich codzienność. Czym się zajmuje w ciągu dnia? Tłem tej opowieści jest m.in. poranne wstawanie, przygotowywanie posiłków, spacer, zabawa z dzieckiem w mieszkaniu, skręcanie łóżeczka, porządki, czy wieczorne usypianie. A wszystko to we wnętrzach pełnych artykułów z katologu IKEA. Jednak nie znajdziecie tam pięknej scenografii jak z najlepszej sesji fotograficznej. Jest po ludzku i bez nadęcia. Okazuje się, że wyczajność może być fajna.

Reklama

Za reżyserię odpowiada Michał Marczak, który na swoim koncie ma takie produkcje jak "Wszystkie nieprzespane noce", czy "Fuck for forest".

Reklama
Reklama
Reklama