Reklama

Jej zdaniem dekorowanie wnętrz jest tak samo istotne jak ubieranie się. W jej życiu dominuje duńska filozofia i nic w tym dziwnego. Urodzona w Kopenhadze, z ojca Duńczyka i matki Peruwianki, od zawsze faworyzuje dobre samopoczucie i dbanie o siebie oraz jakość nad ilością. Partnerstwo to jest więc również zakorzenione we wspólnym duńskim dziedzictwie i doświadczeniu kulturowym.

Reklama

Od supermodelki po ambasadorkę ONZ

Helena Christensen w latach 90. XX wieku była jedną z najbardziej rozchwytywanych supermodelek na świecie. Choć modeling nie jest jedynym obszarem jej działania. W 2019 roku Helena została mianowana Ambasadorem Dobrej Woli UNHCR, gdzie poróżowała po świecie, by dokumentować zmagania uchodźców i przesiedleńców.

Była też współzałożycielką i dyrektorką kreatywną magazynu Nylon, otworzyła concept store Butik w Nowym Jorku i współpracowała nad najlepiej sprzedającymi się projektami z Habitat London. Obecnie jest częścią duetu projektowego Staerkandchristensen i dyrektorką kreatywną luksusowej marki perfumeryjnej strangelove.

Dyrektor ds. marketingu, Paula Mc Guinness

Bycie globalną dyrektorką artystyczną w BoConcept to dla mnie coś więcej niż tylko rola. To kreatywna podróż, podczas której odkrywamy, co to znaczy dobrze żyć i dzielimy się pięknem i wielkością duńskiego wzornictwa". Helena Christensen

Pierwszy projekt

Pierwszym kreatywnym krokiem Heleny będzie wprowadzenie na rynek serii „Flora”, która dostępna będzie w sprzedaży już w marcu 2025 roku. To zestaw ekskluzywnych odbitek artystycznych z jej osobistego archiwum fotograficznego. Inspirowane są botaniką i ulotnym pięknem, przez co podkreślają miłość Christensen do natury.

Magia i złożoność natury jest prawie niemożliwa do uwierzenia i zrozumienia, ale jestem w stanie uchwycić to w jakiś sposób za pomocą mojego aparatu.
Helena Christensen

BoConcept i duńska filozofia designu

Firma BoConcept działa w Danii od 1952 roku. To dziś jeden z największych sprzedawców mebli na świecie, który posiada ponad 300 sklepów w aż 64 krajach. Marka współpracuje z wielokrotnie nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do domów prywatnych i przestrzeni biznesowych.

Jesteśmy naprawdę podekscytowani, że możemy wykorzystać nasze doświadczenie w projektowaniu z nieodłącznym poczuciem globalnego stylu Heleny i jej duńską filozofią życia. Z niecierpliwością czekamy na wspólne kształtowanie nowego kierunku, który zainspiruje konsumentów na całym świecie.
Dyrektor ds. marketingu, Paula Mc Guinness
Reklama

Nowa fala duńskiego designu reprezentowana przez BoConcept kierowana jest w duchu „Live Ekstraordinær”. Marka zobowiązuje się w niej do wprowadzania elastycznych usług projektowania wnętrz i wiodącej w branży personalizacji do przestrzeni zarówno prywatnych, jak i publicznych – bez uszczerbku dla wizji projektowej i estetyki.

Reklama
Reklama
Reklama