Hasła Apple w kampanii IKEA
IKEA w zabawny sposób nawiązuje do nowości ogłoszonych przez Apple.
IKEA przyzwyczaiła już nas do mistrzowskich kampanii. Czasami działania marki są zabawne (reakcja na podobną do FRAKTY torbę od Balenciagi, komentarz do wiadomości na temat futer w Grze o tron), innym razem wzruszające (jak kampania o codzienności - Where life happens). Ostatnio mieliśmy do czynienia z akcją pełną humoru w Lublinie (IKEA reaguje na pogryzione jabłka w Lublinie).
Najnowsza kampania marki przygotowana przez agencję Acne nawiązuje do popularnych haseł Apple i premiery iPhone'a 8. We wrześniu okazało się, że nowy telefon będzie można ładować bezprzewodowo. IKEA przypomina więc kolekcję swoich mebli i dodatków z 2015 roku, które mogą ładować telefon za pośrednictwem bezprzewodowego standardu ładowania Qi. Wśród nich znajdują sie lampki i lampy podłogowe, stoliki nocne oraz specjalne poduszki/podkładki ładujące.
Hasłem tej kampanii IKEA jest "This charges everything", co jest trawestacją applowskiego "This changes everything". Inne hasła tej kampanii oczywiście też nawiązują do Appla - "Apple juice", "Link different" (pochodzące od "Think different") czy "Siri, What lamp should I buy?" - będące zapytaniem do słynnego asystenta głosowego.
Przypominamy, że iPhone 8 i iPhone X znajdą się w sprzedaży już 30 września. IKEA wybrała więc nieprzypadkowo ten czas na swoją kampanię. Jak się Wam podoba ten pomysł?
1 z 5
Kampania IKEA, This charges everything
2 z 5
Kampania IKEA, This charges everything
3 z 5
Kampania IKEA, This charges everything
4 z 5
Kampania IKEA, This charges everything
5 z 5
Kampania IKEA, This charges everything