Reklama

Kolejna edycja targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home już za nami! Jak każdego roku, wydarzenie przyciągnęło tłumy zwiedzających oraz wystawców, wśród których nie mogło zabraknąć Carpets & More – dystrybutora i producenta ekskluzywnych dywanów premium.

Reklama

Carpets & More i Magda Fornal

Najnowsza współpraca Carpets & More z Magdą Fornal zrodziła dywany, które są fascynującym połączeniem tradycji z aktualnymi trendami. Wzory inspirowane dawnymi posadzkami – mozaikami, minimalistycznymi geometriami z początku XX wieku oraz rustykalnymi motywami – zyskały nowe życie na miękkich i przytulnych tkaninach, które można było podziwiać na tarach Warsaw Home w PTAK EXPO.

W swoich projektach często sięgam do przeszłości. Tradycyjna sztuka dekoratorska to bowiem skarbnica pomysłów i inspiracji do tworzenia współczesnych, wpisujących się w aktualny styl życia wnętrz. Tak było i w przypadku tej kolekcji. Stare posadzki, z charakterystycznymi motywami zdobniczymi, z jednej strony niezwykle finezyjnymi, z drugiej – prostymi, symetrycznymi i często zgeometryzowanymi stały się punktem wyjścia do jej powstania. – wspomina Magda Fornal.

Każdy model Carpets & More, od eleganckiego Glam po subtelnie zdobiony Scallop czy Cookie, Cottage, Delta, Flicker, Layla, Luna i Noble, to doskonały przykład tego, jak dziedzictwo przeszłości może wkomponować się w potrzeby współczesnego odbiorcy. Misternie utkane, miękkie w dotyku i ciepłe w odbiorze propozycje, umiejętnie wyeksponowana na stoisku Carpets & More przykuwały uwagę swym wyjątkowym wzornictwem.

Carpets & More, fot: Bartek Barczyk

Design z historią

Premiera kolekcji stała się głównym punktem wydarzeń na stoisku Carpets & More, przyciągając uwagę nie tylko profesjonalistów, ale także pasjonatów pięknych wnętrz. Oczy zwiedzających skierowane były na precyzyjne, a zarazem stylowo minimalistyczne wzory – Cookie, Cottage, Delta, czy Flicker zachwyciły swoją prostotą, która kryje głęboką historię.

Nie ukrywam, że już na etapie projektu spodziewaliśmy się, że będzie to kolekcja, która spotka się z dobrym odbiorem i odniesie komercyjny sukces. Jednak obserwując, z jakim zainteresowaniem spotkała się w dniu premiery zarówno wśród profesjonalistów, jak i osób niezwiązanych z branżą wyposażenia wnętrz, jestem pewna, że sukces ten przerośnie nasze oczekiwania – dodaje właścicielka Carpets & More.

Dywany z premierowej kolekcji można było nie tylko podziwiać i dotykać. Podczas targów właścicielka marki – Magdalena Świerlikowska wraz z projektantką kolekcji Magdą Fornal, spotkały się osobiście z dziennikarzami oraz architektami. Dzięki temu można było poznać wszystkie szczegóły – związane nie tylko z materiałami i inspiracjami, lecz także historią powstania czy procesem produkcji.

Carpets & More, fot: Bartek Barczyk
Reklama

W trakcie drugiego dnia targów, na stoisku Carpets & More, odbyły się aż dwa oficjalne mini eventy. Podczas nich prowadząca spotkania Olga Kisiel-Konopka oraz Magdalena Świerlikowska i Magda Fornal opowiadały o tajnikach kolekcji.

Reklama
Reklama
Reklama