Reklama

Od rewolucyjnej piany pod prysznicem po technologie oszczędzające wodę. W nowościach GROHE jest sporo przestrzeni na radość; czystą, niezmąconą, beztroską! Marka GROHE tworzy rozwiązania sanitarne zgodnie z obietnicą Pure Freude an Wasser w oparciu o cztery filary: jakość, technologię, design i zrównoważony rozwój. To obietnica lepszej łazienki.

Reklama

Nowości od GROHE

Czy łazienka może poprawić jakość życia? GROHE mówi: zdecydowanie tak. I to nie tylko słowami, ale konkretnymi rozwiązaniami, które zaprezentowano podczas tegorocznych targów ISH 2025 we Frankfurcie. Hasło "Pure Freude an Wasser" – czyli "czysta radość z wody" stało się manifestem nowej ery w świecie designu łazienkowego.

GROHE ISH 2025

Marka wprowadza technologię prysznicową GROHE Purefoam, która jest rozszerzeniem oferty na europejski rynek w sektorze beauty oraz wellness. Co to takiego? To rewolucyjny generator piany do prysznica, który przekształca specjalnie opracowane mydło do ciała w ciepłą, aksamitną pianę, otulającą ciało niczym kaszmirowa kołdra.

Ciekawym rozwiązaniem jest również system prysznicowy GROHE Rainshower Aqua Pure, który redefiniuje łazienkę jako przestrzeń domowego spa. Zintegrowany w baterii termostatycznej filtr usuwa chlor i nieprzyjemny zapach z wody płynącej ze słuchawki prysznicowej.

GROHE Purefoam
GROHE Purefoam

Perfekcyjne dopasowanie

W dobie doskonale skrojonych wnętrz coraz bardziej do głosu dochodzi personalizacja i GROHE odpowiada na to wezwanie ideą Perfect Match. Pozwala ona na możliwość personalizacji przestrzeni na wielu poziomach: od wyboru designu i funkcji produktu po bogatą paletę ponadczasowych kolorów, materiałów i powłok. Dzięki temu wnętrze jest spójne i harmonijne.

GROHE Zedra SmartControl Dual Spray
GROHE Zedra SmartControl Dual Spray

Więcej niż armatura

Kategorię nowości oferowanych przez GROHe uzupełnia kolekcja armatury GROHE Allure Gravity, której sylwetka wydaje się lewitować! Wyróżnia się efektownym połączeniem płaszczyzn zaprojektowanych tak, że wydają się niemal unosić w powietrzu. Płaskie powierzchnie wykonane są z materiałów najwyższej jakości, takich jak kwarc i szkło, starannie dobranych pod względem kolorystyki. Produkty z kolekcji GROHE Allure Gravity oferowane są w różnych rozmiarach oraz pełnej gamie kolorów GROHE, w tym w eleganckiej głębokiej czerni Phantom Black oraz nowej, matowej powłoce Satin.

GROHE Allure Gravity
GROHE Allure Gravity

Patent na oszczędzanie

GROME ma kilka sposobów na oszczędzanie. I to na wielu płaszczyznach! Jednym z przykładów jest nowość: stelaż podtynkowy GROHE Rapido Shower Frame, czyli rewolucyjne rozwiązanie do montażu podtynkowych zestawów prysznicowych, które oszczędza nawet do trzech godzin pracy dzięki fabrycznie zamontowanym elementom.

Kolejny patent dotyczy oszczędności wody. Marka GROHE przeprowadziła ankietę wśród ponad 20 000 osób w całej Europie, USA i na Bliskim Wschodzie, aby lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów i ich pogląd na wodę jako jeden z najcenniejszych zasobów naturalnych. Wnioski są intrygujące! 66% Europejczyków spodziewa się przyszłych niedoborów wody, a 87% ceni oszczędne korzystanie z wody. Aż 79% z nich błędnie określa własne zużycie, przy czym 22% uważa, że wynosi ono od jednego do dziesięciu litrów dziennie, podczas gdy rzeczywista średnia wynosi 144 litry na dzień!

GROHE Minta SmartControl Dual Spray
GROHE Minta SmartControl Dual Spray

Z danych zgromadzonych w ankiecie wynika, że blisko 28% respondentów z Polski planuje zainstalować rozwiązania oszczędzające wodę w swoim domu. 35% Polaków zauważa, że spłukiwanie toalety wiąże się z wysokim zużyciem wody, z czego 27% stara się oszczędzać wodę w tej strefie łazienki. Polacy w porównaniu do ogółu ankietowanych Europejczyków szacują, że ich dzienne zużycie wody w domu wynosi ok.150 litrów.

Wychodząc naprzeciw tym danym marka opracowała rozwiązanie o nazwie GROHE Rapido Heat Recovery, które zbiera ciepłą wodę z odpływu i przepompowuje ją przez oddzielną instalację, otaczającą dopływ zimnej wody. To pozwala na oddanie resztkowego ciepła do prysznica. Prowadzi to do zmniejszenia kosztów energii oraz emisji CO2 nawet o 48 procent.

Reklama

Innymi ekologicznymi rozwiązaniami są GROHE AquaForce, która integruje unikatowy element w deszczownicy, zwiększający odczuwany przepływ wody, oraz GROHE Everstream, czyli prysznic z funkcją recyrkulacji wody, który w higieniczny sposób ponownie wykorzystuje wodę, redukując tym samym emisję dwutlenku węgla o nawet 70 procent oraz koszty o nawet 65 procent.

Reklama
Reklama
Reklama