Reklama

Międzynarodowe jury, złożone z ekspertów świata marketingu doceniło innowacyjny projekt Mobilny Showroom Paradyż Home w kategorii Event- Roadshow.

Reklama

Mobilny Showroom – design, dostępność i interakcja

Mobilny Showroom Paradyż HOME to unikalna przestrzeń pop-up, zaprojektowana przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio. Projekt wyróżnia się elegancją, funkcjonalnością i przede wszystkim przedstawia wyjątkowy produkt ceramiczny jakim są spieki kwarcowe TRI-D w formie mobilnego doświadczenia.

Mobilny showroom odwiedził liczne miasta i wydarzenia w Polsce, m.in. Open’er Festival w Gdyni, Gdynia Design Days, Plac Solny we Wrocławiu oraz wydarzenie Warsaw Home & Contract, a także jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce- Westfield Arkadia.

materiały prasowe Ceramika Paradyż
materiały prasowe Ceramika Paradyż

Najwyższe uznanie międzynarodowe

International Business Awards to globalny program, uznawany za jedno z najważniejszych wyróżnień w biznesie – nagradza innowacje, osiągnięcia i doskonałość marketingową na całym świecie. Otrzymanie złota w kategorii Roadshow potwierdza, że Mobilny Showroom Paradyż Home skutecznie połączył inspirację, wzornictwo i mobilność, tworząc projekt wyróżniający się na skalę międzynarodową.

Reklama

Zdobycie złotej statuetki w konkursie International Business Awards w kategorii Roadshow to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że odwaga w łączeniu innowacji z designem przynosi efekty. Mobilny showroom Paradyż Home to nowatorska forma promocji naszych spieków kwarcowych TRI-D – materiału, który dzięki swoim właściwościom i estetyce otwiera zupełnie nowe możliwości aranżacyjne. Cieszy nas, że eksperci z całego świata dostrzegli i docenili nasze podejście, w którym technologia, kreatywność i doświadczenie klienta idą w parze - komentuje Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

Reklama
Reklama
Reklama