Ceramika Paradyż i Anna Orska ponownie łączą siły! Za nami premiera wyjątkowej kolekcji breloków inspirowanych naturą
Ceramika Paradyż znów połączyła siły ze znaną projektantką biżuterii Anną Orską. Efektem kolejnej odsłony tej kolaboracji jest limitowana linia pozłacanych breloków Statement piece by ORSKA x PARADYŻ, które swoją światową premierę miały podczas Berlin Fashion Week.

Kilka dni temu mieliśmy okazję zobaczyć wyjątkową linię biżuterii w restauracji Warszawa Wschodnia, gdzie odbyła się polska premiera niezwykłych wzorów kolekcji inspirowanej naturą. Wrześniowa, polska premiera wzbudziła ogromne zainteresowanie, a wydarzeniu towarzyszył też pokaz fragmentów filmu „Rzemiosła świata według Orskiej. Przygoda z Paradyżem”, który zostanie wyemitowany w Zoom TV 21 oraz 27 września o godzinie 09:05.
Recykling w luksusowej oprawie
Owoc współpracy Anny Oskiej i marki Paradyż jest niezwykły nie tyle z uwagi na kunszt tworzenia i wyjątkową wrażliwość artystki. Breloki to niezwykłe rękodzieła, które powstały z odpadów poprodukcyjnych. Fragmenty ceramiki z kolekcji MONUMENTAL zostały ręcznie przetworzone w pracowni ORSKA i połączone z elementami jubilerskimi.
W Ceramice Paradyż wierzymy, że piękno może wynikać zarówno z rzemiosła, jak i z odpowiedzialności za środowisko. Ta współpraca jest dla marki PARADYŻ czymś więcej niż tylko projektem artystycznym – to manifest naszego podejścia do designu oraz zrównoważonego rozwoju.
Limitowana linia breloków wzbogaca kolekcję biżuterii MONUMENTAL, która zachwyca formą i funkcjonalnością. Breloki można nosić przy kluczach, torbie czy pasku, ale dzięki dodatkowym łańcuchom łatwo zamieniają się w przyciągające wzrok naszyjniki. Co więcej – świetnie odnajdą się także we wnętrzach. Zawieszone na zasłonach czy uchwytach mebli stają się detalem, który dodaje aranżacji charakteru i niepowtarzalności.
1 z 3

2 z 3

3 z 3

Nowości dostępne są w sprzedaży od 18 września we wszystkich butikach ORSKA.
Dialog designu i sztuki
Ceramika Paradyż po raz kolejny udowadnia, że piękno i design mogą wykraczać daleko poza utarte schematy, a przy ty stanowić przykład troski o środowisko naturalne, czego przykładem jest kolekcji powstała w kolaboracji z Anną Orską. To jednak tylko jeden z projektów wpisujących się w tę filozofię marki. W portfolio współprac Paradyża znalazły się już m.in. przedsięwzięcia realizowane z Gosią Baczyńską czy zaangażowanie w Biennale Sztuki i Architektury w Wenecji.
Za swoje nieszablonowe działania marketingowe firma została w tym roku uhonorowana prestiżową nagrodą w konkursie International Business Awards.