Reklama

Właśnie swoją premierę ma pierwsza w Polsce platforma, oferująca starannie wyselekcjonowane, designerskie wille oraz pięciogwiazdkowe hotele z całego świata. The Hedonist Collection (www.thehedonistcollection.com), to jednak coś znacznie więcej niż serwis bookingowy. To filozofia życia, w której sztuka, design, podróże i dobrostan tworzą harmonijną całość. Dlaczego ten projekt jest wyjątkowy? Redefiniuje relacje między architekturą, naturą i sztuką, wprowadzając nowy standard luksusowych doświadczeń.

Za tą ideą stoi Katarzyna Kuskowska, założycielka agencji kreatywnej PR Lovin’, która od ponad dekady współpracuje z polskimi i międzynarodowymi markami z branży wnętrzarskiej, hotelarskiej i beauty. Spotkaliśmy się z nią, by porozmawiać o nowym projekcie i trendach, które łączą świat designu z podróżami.

Od pasji do biznesu

„The Hedonist Collection powstała z potrzeby stworzenia czegoś, czego w Polsce jeszcze nie było — platformy, która łączy estetykę, autentyczność i doświadczenie w sposób wcześniej zarezerwowany dla globalnych marek lifestyle’owych. To przedsięwzięcie jest mostem między światem designu, sztuki i podróży. Każdy obiekt to nie tylko miejsce, ale manifest estetyki, filozofii i emocji. Nasza selekcja ma wyróżniać się świadomością — każdy dom, hotel czy retreat jest opowieścią o harmonii formy i funkcji, lokalności i globalnego ducha.” – twierdzi Katarzyna Kuskowska

Historia The Hedonist Collection zaczęła się od osobistej fascynacji Kasi pięknem w każdej jego formie – od architektury i wzornictwa po sztukę podróżowania. Przez lata odkrywała miejsca, w których lokalna kultura, design i natura tworzą spójną opowieść o harmonii i emocjach.

Prawdziwy luksus nie tkwi jedynie w tym, jak przestrzeń jest zaprojektowana, lecz w emocjach, jakie w nas budzi i tym, co w nas zostawia lub co w nas zmienia.
podkreśla Katarzyna

Jej zawodowa droga od zawsze łączyła kreatywność z biznesem. Jak mówi, to właśnie podróże były dla niej źródłem inspiracji, ale też sposobem na odnalezienie równowagi i ukojenia. Zauważyła, jak ogromny wpływ na samopoczucie i efektywność mają przestrzenie, w których przebywamy – z wyjątkowym wzornictwem, takie, które emanują autentycznością i pozwalają doświadczyć lokalnego rytmu życia.

Design w podróży

Większość z obiektów, które oferuje platforma, Kuskowska odwiedziła osobiście, by upewnić się, że każde z tych miejsc jest naprawdę wyjątkowe i oferuje doświadczenia, które zostają z nami na zawsze.

„Ten projekt jest spełnieniem moich marzeń. Łączy wszystko, co kocham – biznes, design, relacje i podróże. Ale jego największą wartością są ludzie, których spotykam na swojej drodze” – mówi. Wśród nich jest m.in. Hubert Bonnet, biznesmen, kolekcjoner sztuki i założyciel Fondation CAB - gdzie światowej klasy design spotyka się z duchowością miejsca. Tak samo Laurence Delvalez, belgijska projektantka biżuterii i właścicielka designerskich willi w Andaluzji, które powstały ze starych, andaluzyjskich rancz. Każda osoba to niezwykła historia.

„Pamiętam, jak po raz pierwszy odwiedziłam Fondation CAB w Saint-Paul-de-Vence w 2021 roku. To miejsce absolutnie mnie zachwyciło – połączenie przestrzeni poświęconej minimalistycznej i konceptualnej sztuce lat 50. z butikowym hotelem było czymś, co zostało ze mną na długo. Dziś, z dumą mogę się pochwalić, że Fondation CAB jest jednym z naszych kluczowych partnerów”. – mówi Katarzyna Kuskowska.

Born local, built global

„Nie interesuje mnie budowanie kolejnej bazy noclegowej — budujemy społeczność ludzi, którzy żyją świadomie, wybierają mądrze i cenią piękno w prostocie. A naszą misją jest redefinicja luksusu – z rzeczy w doświadczenia, z konsumpcji w świadomy wybór.” Jak dodaje założycielka platformy, jest to pierwszy taki projekt w Polsce, jednak stworzony z myślą o ekspansji międzynarodowej.

Manifest hedonizmu

Misją The Hedonist Collection jest tworzenie momentów, które zostają na całe życie. Jazda konno o wschodzie słońca na portugalskiej plaży, poranna kawa przy ognisku na pustyni Joshua Tree, zbieranie trufli we włoskich górach czy joga o zachodzie słońca – to tylko niektóre z doświadczeń, które zostawiają wrażenie na całe życie.

Trendy w podróżach się zmieniają – ludzie poszukują autentyczności, chcą wrócić pełni doświadczeń, które coś w nich poruszą i zmienią na lepsze. W dobie wszechobecnego bombardowania nas treściami, The Hedonist Collection jest zaproszeniem do zwolnienia, pielęgnowania relacji i przeżywania chwil w pełnej obecności.
podkreśla Katarzyna

Autentyczność jest tutaj słowem kluczem – zarówno w zaprojektowanej przestrzeni, jak i doświadczeniach podróżniczych. Nazwa marki nie jest przypadkowa – The Hedonist Collection to manifest hedonizmu w jego najlepszym wydaniu: troski o samoświadomość, rozwój, relacje i tworzenie najpiękniejszych wspomnień. To celebracja życia poprzez doświadczenia, które karmią duszę i ciało. A podróże są idealnym pretekstem, by ten czas spędzić w wyjątkowy sposób.

„Głęboko wierzę, że przestrzenie, w których przebywamy, i podróże, których doświadczamy, kształtują nasz wewnętrzny świat. Dlatego w tworzeniu marki przyświeca mi filozofia życia, która zachęca, by poruszać się przez świat z intencją, traktować design jako drogę do dobrostanu i odnajdywać w tym kojącą harmonię.” mówi Katarzyna Kuskowska.

Reklama
Reklama
Reklama