Reklama

Młoda polska marka: YOX concept

Kamienne tacki, świeczniki i misy to ostatnio mocny trend jeśli chodzi o wnętrza. Pisaliśmy Wam już o "herbatnikach" i "kwiatkach" od Branik, o nowej kolekcji Westwing, w której sporo elementów wykonano właśnie z kamienia. Dziś pokazujemy duet architektów, który za wój podstawowy materiał obrał onyks. Anastazja Kęsik i Staś Gulkowski razem stworzyli młodą polską markę YOX concept. Absolwenci wydziałów architektury szkół Warszawskiej i Mediolańskiej stawiają na prostotę i ponadczasową elegancję. Sama nazwa YOX to swego rodzaju rebus.

Reklama

- Y - why? Z j. Angielskiego pytanie, które zadajemy sobie przed tworzeniem. Dlaczego to tworzę i dla kogo?
O - oh! Jako reakcja na piękno, na coś zaskakującego i nowatorskiego. To także perfekcyjna, pozbawiona złamań liera.
X - Ex… Jest prefixem oznaczającym “from”, “out of”, “utterly”, faktorem “X”, ale też znakiem wielokrotności, a zatem nieskończonych możliwości i ich dogłębnych poszukiwań - tłumaczą projektanci.

Czytaj także: Młoda polska marka: Komitywa

Pierwsza kolekcja od YOX concept

Co znalazło się w pierwszej kolekcji YOX? Kamienna, duża taca VENUS wykonana z onyksu i ozdobiona logo pokrytym 24-karatowym złotem. Spód tacy zabezpiecza naturalna skóra dla dodatkowej ochrony delikatnych powierzchni. Jest też mała tacka LUNE, idealna do eksponowania i przechowywania drobiazgów w rodzaju biżuterii, sprawdzi się także jako mydelniczka. Mamy tu także świecznik CALICE i falisty organizer na biżuterię ONDE. - Naszym priorytetem w procesie dotarcia do klienta jest jego stosunek do ponadczasowości, nieprzemijalności. Przedmioty od YOX concept to obiekty dizajnu potrzebujące celebracji, cennego czasu użytkownika. To nie jest szybki dizajn z krótkim shelf life. Kamień to - tak jak i metal - materiał luksusu, absolutna perfekcja. Naszym klientem będzie więc klient świadomy - podkreślają Anastazja Kęsik i Staś Gulkowski.

Reklama

Czytaj także: Młoda polska marka: The Good Living&Co.

Reklama
Reklama
Reklama