McDonald's zmienia swoje opakowania. Za projekt odpowiada agencja Pearlfisher
Wraz z początkiem nowej dekady McDonald's zmienia opakowania swoich produktów. Światowy gigant zwrócił się w tej sprawie o pomoc do agencji kreatywnej Pearlfisher. - Podjęliśmy współpracę z McDonald's w ramach wieloletnich prac nad przeprojektowaniem ich globalnego systemu pakowania. Odnowiony projekt daje marce poczucie radości i luzu dzięki wyrazistej grafice - piszą na swojej stronie internetowej eksperci z Pearlfisher.
W sieci pojawiły się właśnie zdjęcia nowych kartoników, papierów i torebek. Dzięki prostym grafikom łatwo rozpoznać, jaki produkt ono kryje. I tak na przykład opakowanie Filet-O-Fish ma grafikę z falami i muszlą, na mufinie z jajkiem mamy właśnie rysunkowe przedstawienie białka i żółtka, a BigMaca reprezentuje obrazek z bułką w sezamie, sałatą i mięsem. Oprócz tego mamy nazwę produktu w odpowiednim kolorze i charakterystyczne złote łuki. Kiedy możemy spodziewać się nowych opakowań w polskich restauracjach McDonald's? Jeszcze nie wiadomo. Nowe opakowania mają na jesieni trafić na rynek australijski i nowozelandzki.
1 z 5
Nowe opakowania w McDonald's
2 z 5
Nowe opakowania w McDonald's
3 z 5
Nowe opakowania w McDonald's
4 z 5
Nowe opakowania w McDonald's
5 z 5
Nowe opakowania w McDonald's